.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
معرفی 265 آموزشگاه غيرمجاز مازندران به نيروي انتظامي
مدير مشاركت‌‏هاي مردمي و توسعه مدارس غيردولتي در آموزش و پرورش مازندران، از اختصاص چهار ميليارد و 600 ميليون تومان از محل اعتبارات بنگاه‌‏هاي كوچك زودبازده و كارآفرين در آموزش و پرورش استان خبر داد. به گزارش خبرنگار "ايلنا"، سيدعباس فلاحيان اظهار داشت: با اين اعتبارات 50 طرح آموزشي براي احداث، خريد و توسعه و تجهيز مدارس غيرانتفاعي و

مدير مشاركت‌‏هاي مردمي و توسعه مدارس غيردولتي در آموزش و پرورش مازندران، از اختصاص چهار ميليارد و 600 ميليون تومان از محل اعتبارات بنگاه‌‏هاي كوچك زودبازده و كارآفرين در آموزش و پرورش استان خبر داد.
به گزارش خبرنگار "ايلنا"، سيدعباس فلاحيان اظهار داشت: با اين اعتبارات 50 طرح آموزشي براي احداث، خريد و توسعه و تجهيز مدارس غيرانتفاعي و آموزشگاه‌‏هاي علمي آزاد به بانك‌‏هاي عامل معرفي شدند.
وي افزود: تاكنون 9 طرح آموزشي با اعتباري بالغ بر 800 ميليون ريال از محل بنگاه‌‏هاي اقتصادي زودبازده جذب شده است.
فلاحيان گفت: تبديل ساختمان‌‏هاي استيجاري به احداثي, جذب و تخصيص اعتبار براي مقاوم‌‏سازي فضاهاي آموزشي و اجراي طرح درجه‌‏بندي مدارس غيرانتفاعي استان از مهمترين برنامه‌‏هاي آموزش و پرورش مازندران در اين بخش است.
وي، تعداد شاغلان در مدارس غيرانتفاعي را دو هزار و 222 نفر اعلام و خاطر نشان كرد: در مازندران 452 واحد آموزشگاه علمي آزاد مشغول فعاليت است كه از اين تعداد 230 واحد مخصوص زبان خارجه است.
مدير مشاركت‌‏هاي مردمي و توسعه مدارس غيردولتي در آموزش و پرورش مازندران اضافه كرد: به صورت ميانگين 40هزار دانش آموز در آموزشگاه‌‏هاي علمي آزاد مازندران در هر ترم مشغول تحصيل در كلاس‌‏هاي تقويتي كنكور و زبان هستند.
فلاحيان در بخش ديگري از سخنانش از شناسايي 265 آموزشگاه غيرمجاز در استان خبر داد و افزود: اين تعداد آموزشگاه غيرمجاز به نيروي انتظامي استان معرفي شده كه در صورت داير بودن فعاليتشان متوقف خواهد شد.
وي از پرداخت 7 ميليارد و 21 ميليون ريال به عاملان پست بانك براي خريد تجهيزات آموزشي - كارگاهي و تجهيز مدارس غيرانتفاعي در جهت بهبود كيفيت آموزش و تربيتي اين مدارس خبر داد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 3.09 seconds.